beslutsångest

Jag har ett stort beslut och fatta. Stort för mig i alla fall.
Min piercing har kliat och börjat flaga en del. Jag tvättade den och bytte stav härom dagen och då såg det inte allt för fräsht ut. Pojken min tycker jag ska ta bort den nu innan den växer bort själv. Men jag har ju haft den i 6 år och nu ska den helt plötsligt börja krångla? Skinnet flagnar bort och det kliar hela tiden?

Någon som känner igen problemet och kan ge mig råd?

Jag känner mig "naken" utan den. Dessutom ser det knäppt ut. Men det är för att jag haft den så pass lång tid.
hm.. Jag funderar. Det är ju inte bra att huden faller bort och hålet "krymper".

Lämna ett märke
Postat av: Sänna

är den i naveln? isf. är det tyvärr ganska vanligt att den blir "bortstött" av kroppen, testa med att byt till ett smycke som inte skaver mot nått utan är så "snällt" som möjligt. tvätta försiktig med varm/ljummen koksaltlösning, då blir den gladare. och smörj med fet kräm.

Lycka till :)

2008-10-09 @ 03:11:08
URL: http://jointheclub.blogg.se/
Postat av: nalle333

Låter som om piercingen håller på att stötas bort. Hade en i naveln för länge länge sedan o den stöttes ut, så nu har jag ett fint "streck" från övre hålet till de nedre i naveln. Inte vackert kan jag säga!



Jo,visst är min nya värd sååå mycket bättre än den gamla. Jag är kanon nöjd! Lägenheten är ju <dessutom> större och billigare. Toppen eller vad? :)



Tack för att du följer mitt o "Pluttis" liv <3

/nalle333

2008-10-12 @ 03:43:06
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Anna

Tack så mycket :) Blev nöjd med fönstret.

jag har också haft hål i navelen, typ 2 år innan jag tog bort den, men jag tog bort den för jag tröttnade.. i och för sig hade den krånglat lite innan och det ville inte ge sig.. varigt och kliade. Vet inte om kroppen säger ifrån kanske!? Puss

2008-10-12 @ 10:48:45
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0