på återseende

ojoj vad dagen har gått fort när jag tänker efter. Men en del har jag i alla fall hunnit med. Känner mig rätt duktig som äntligen hunnit rensa bort all bråte som liggat här och där till ingen nytta.

Jag har gått runt och tänt en massa ljus i lägenheten. Det blev riktigt mysigt. Mys med ljus är alltid välkommet.
Pratade med en kär vän förut lite grann. Fick en annan version av en sak som har hänt. Ibland undrar man hur många olika historier som sprids om en enda sak? Men men just nu bryr jag mig inte om vilket påstående som är sant.
Jag är bara glad att det inte blev så som det var sagt.
Men snart får man höra igen att ett nytt försök är igång.

Träffade Lindha igår. Vi for iväg till Ikano och fikade.
Hade en hel del och prata om då vi inte setts på hela sommaren. (oj är det så lång tid?)
Vi gick omkring i olika butiker och  kikade. Jag hittade en polo samt en liten present till min älskling.
Det är kul och få presenter helt aropå och han blev så glad som jag hoppats på.
Han har gått o sagt flera gånger att han behöver nytt så nu passade jag på o köpa det.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0