Det är över....snart!

Idag är sista körningen på Wasa Lejon.
Imorgon är det städa som gäller.
Sen..
ALDRIG mer Wasa. ;)
Sa redan förra sommaren att jag inte skulle tillbaka. Det är ju så mycket skit och saker som inte stämmer. Men det "glömmer" man bort och minns bara det roliga stunderna.

En annan sak också!
Jag ska iväg och provjobba två dagar nu i veckan på ett nytt ställe. Mozarella. Jag var bara inne och sa att jag hade hört att dom behövde folk o att min chef P hade rekommenderat att ja skulle gå dit. Och se. Jag fick provjobba på en gång, utan att dom behövde se några papper eller köra någon interjuv. XD
Känns riktigt bra. Hoppas det är ett jobb för mig nu då!

--------------------------------

Min älskling har lagat min cykel. Äntligen kan jag börja cykla till jobbet igen. ^^


Lämna ett märke
Postat av: ♥..litenSessa..♥

Japp så var det. Lycka till :o)

2008-09-13 @ 11:20:18
URL: http://litensessa.blogg.se/
Postat av: Jungman Thuna

Kommer ner och kollar nästa sommar så att du inte har fått ett återfall........

2008-09-14 @ 07:58:09
Postat av: Peter

Min Vaniljmunk,



Hur många ggr har man inte sagt att "aldrig mer", men som du själv skiver, man glömmer. Dock står det skrivet i stjärnorna om framtiden............



Jag kommer att sakna den underbara sammanhållning vi haft i sommar till skillnad från personalen å besättningen från ett annat fartyg i flottan...



I vilket fall som helst, tack för i år Sandra. En ny tid har du framför dig med fästeman å nytt jobb.



Lycka till!



Din chef P, som numera inte är din chef......

2008-09-14 @ 15:54:07
Postat av: ♥..litenSessa..♥

Tack för alla rara kommentarer gumman :o) Ja visst är det läskigt.. vore något som sagt :o) Fast det är ju såklart olagligt ;o)

2008-09-17 @ 20:50:55
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0