En himla massa saker!

Idag har jag fullt upp innan jag ska iväg och jobba klockan 18:00.

  • Ringa VC och fråga vart mina provsvar tagit vägen
  • Klippa mig vid 12:00
  • Gå in på cykelaffären på Platensg. 29 och hitta mig en ny cykel
  • Skriva in mig som arbetssökande på Arbetsförmedlingen
  • Gå in och prata på Mozarella ang. jobb.
  • Äta på Kina med älskling
  • Hitta en speciell tröja som älskling viljat ha länge
  • Ringa a-kassan och förklara varför dom inte fått några papper.
    (pga. att båt-jobbet inte slutar förens nästa helg.)
  • Hem och lämna saker + hämta jobbkläder
  • Bege mig till Ekoxen

Blir en hel del och hinna med men det går relativt fort. Om man bara planerar och lägger upp det bra ;)


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0