Fruktsallad

Har varit iväg o haft en liten shoppingtur idag med min älskade P.
Kom hem med ett par nya örhängen, lite filmer, ett spel, krukor, blommor och sedan lite mat.

Just nu står P och hackar och skär upp de olika frukterna som vi köpte. Vi har tänkt och äta fruktsallad och glass och sedan se på någon film.

Det känns som om de små detaljer man gör om hemma gör stor förändring. Jag börjar bli nöjd över lägenheten :)
Finns dock inget slut på hur man vill ha det. Jag har massor utav idéer som sakta kommer igång. Nu har jag gjort mitt inköp av en byrå samt dvd-boxar/lådor. Boxarna ligger i byrån så att man kan kolla och bläddra mellan alla de 250 filmer jag har. XD
Och jag "råkade" beställa 9 nya filmer till, samlingen bara växer.

Nehe, om jag ska ta och hjälpa till ute i köket så att vi får smaska på fruktsallad snart.

Lämna ett märke
Postat av: Sill-Britt

Samma här- vi håller på och gör om, sakta men säkert. Det knepiga är att veta när man är klar. Blir man det någonsin? För varje gång vi köpt grejer för 10'000 sätter vi upp dem, kollar och bara "åh, nästa gång köper vi en sån och en sån, vad snyggt det blir sedan"..

2008-09-03 @ 22:21:43
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0