Läggdags

Jag fick en överasking idag. Mitt hjärta kom en dag tidigare ^^ Så det har varit en mysdag/kväll idag. Vi har precis sätt på Jiddra inte med Zohan. Det var en slags komedi med väldigt mycket överdrivna saker. Inte min typ av film men det fanns väl vissa scener som var roliga.

Jag nämnde för någon dag sedan en sida som heter gratiskläder. Jag har redan lagt ner projektet. Som jag sade, det är inget för mig. Jag har inte det tålamodet och hålla på med sådant. Sedan skulle man bli medlem i olika sajter och beställa saker för att få poäng, så nej tack!

Nehe, nu ligger hjärtat och ropar på mig och vill att jag ska komma och lägga mig. Så de är dags och borsta tänderna och sova. Blir nog till att lyssna på lite radio först. Jag har börjat lyssna på Karlavagnen nästan varje kväll nu. Ibland kan dom ha en del intressanta ämnen.

Gonatt! :D

Lämna ett märke
Postat av: lisan

åh va mys med överaskningar ibland :) ärs den filmen var ju bra. vi såg den här med för ett tag sen, pontus var tveksam men jag fick honom till att sitta och se den med mig, ända till slutet :) hehe..

2008-09-29 @ 22:17:36
URL: http://liiisaan.blogg.se/
Postat av: ♥..liten Sessa..♥

haha, söt du är :o) Jag vet i hundan alltså, haha. jag har inte haft mens på sjuttioelva år, och svettas som en jävla gris. lite oroväckande är det allt :o)

2008-10-05 @ 14:52:37
URL: http://litensessa.blogg.se/
Postat av: ♥..liten Sessa..♥

Ja, det våra bilder blir ju alltid roliga ju :o)

2008-10-07 @ 10:15:57
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0