Mozarella

Har precis kommit hem och satt mig i soffan för att varva ner lite innan det är dags att sova.
Jag kommer nog att sätta igång ett Smallville-avsnitt och kika på det först.
Ikväll gick det rätt så bra på jobbet, fick dessutom sluta lite tidigare för att det var så pass lugnt.
Jag tror det är så att jag tyckte negativt om det först bara för att jag inte kunde något och att jag inte fick någon chans och lära mig. Men nu så går de redan bättre.
Jag tycker dock det är lite konstigt att de har olika husets vin varje kväll, vad jag har lärt mig så är husets vin bara en enda sort som man sedan inte får ändra på. Men dom gör det.
Hmmm.. Men det är väl så det funkar där.

Jag testade en "ny" pizza ikväll också. Inte ny för er kanske men för mig.
Honolulu heter den, med skinka, banan, ananas & curry. Den var riktigt smaskig må jag säga. :D







Lämna ett märke
Postat av: Peter

Tja Sandra, kul att du trivs på Mozarella, hälsa Maier och Lollo från mig. Vi ses nog snart allihopa L

/peter

2008-10-05 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0