nytt och nytt igen!

Ja jag vet, det har varit en lång bloggtorka ifrån min sida. Men jag har haft fullt upp.
Har fått ett till extrajobb som jag nämnt tidigare så nu jobbar jag ännu mer. *suck*
Men jag ska inte sucka, jag ska vara glad att jag får jobb.
Det finns ju dom som bara går hemma och söker men inte får något.

Idag i alla fall så var jag och Patrik iväg till Ikano en sväng för att kika runt lite.
Patrik köpte sig en fin jacka till och ha i vinter och jag kände att det var dags och skaffa mig en ny också. Den andra har hängt med så länge nu. Jag måste förnya mig någon gång. XD
Jag hittade en jättefin svart midjelång jacka, eller det var Patrik som hittade den men jag föll direkt för den. ;)

Sen blev det lite underkläder och lite annat smått och gott inne ifrån Ikea.

Nu är det dags och äta potatisbullar och baccon innan klockan blivit kvart över tre och jag ska börja cykla till jobbet.

Tjo!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0