Underbart ^^

Kan det bli bättre? Solen lyser och värmen stiger.
Nej mycket bättre än så här kan det inte bli just nu.
Ska strax ut och gå en promenad upp till US och hälsa på P:s fostermamma.
Måste passa på och vara ute så mycket som möjligt nu när solen äntligen är framme.

På fredag är jag och älskling bjudna på påskmiddag hos far.
Han skulle försöka samla ihop alla barnen med respektive och bjuda på mat.
Inte har jag ätit påskmat någon gång vad jag vet så det kan bli kul.
Trevligt och träffa alla på en gång också.
Mycket prat och skratt bjuds det alltid på.

Tidigare så lagade jag och P mat.
Testade något nytt som det bjöds på inne på Ica.
Pasta blandat med bladspenat, fälskfilé blandat med Cremé Bonjur och
matlagningsgrädde som stekts/puttras på spisen.
Det blev himla gott.
Det är något som kommer hamna i min receptbok ^^

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0