Få en del gjort!

Idag har jag tänkt och ha en sån där dag då jag får en massa saker gjort.
Än så länge har jag ringt runt och styrt med elavtal och
papper som ska hit och dit.
Snart är det dags för tvättstugan också.
Ska upp på vinden och börja smårensa lite också.
Kan ju inte spara på hur mycket som helst.
Men jag har så svårt och slänga saker också. Undra varför det är så?
Jag skulle vilja sälja en massa saker men hur då? Lägga upp på tradera?
Har någon något tips?
Moster Jennie pratade om att hon skulle ha ett eget bord på olika loppisar i sommar och sälja saker.
Kanske man borde hänga på den idén? Då tjänar man ju lite på det än och skänka bort allt.
Hmm, det tåls och tänkas på.

Lämna ett märke
Postat av: Elsa

Hejsan! Googlade lite på Crohn´s och fann din blogg. Känns som om vi är i samma situation för tillfället. Jag har också crohn´s och går för tillfället sjukskriven i väntan på en operation. Är du nydiagnostierad? Läste lite om sondmatningen..är det för att vila tarmen? Var i tarmen har du din inflammation? Många frågor ;) Sköt om dig! kram

2009-01-09 @ 18:49:18
URL: http://elsavictoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0