Film-krig

Jag och älskling har haft film-krig de senaste dagarna.
Har sett en himla massa film. Vad kan man annars hitta på?
Jag kan inte vara iväg hemifrån längre stunder då jag måste tänka på min "matning" hela tiden *morr*

Bolt
Disney/pixar's senaste "Disney-klassiker". Redigt rolig. Men som i alla animerade filmer numera har de alltid en joker med som ska spela allan. I denna är det hamstern, han var redigt rolig. Men det känns lite härmat att ha liknande i nästan alla filmer.

Madagaskar 2
Himla rolig som gav oss mycket fniss oh skratt. Man bör ha sett ettan för att hänga med i tvåan.
En film som kommer hamna i min samling.

Igor
En speciell film där den "utstötta" får ideér och vill börja utforska saker och göra det som han inte är förutsatt att göra.
Det är nog ingen film jag kommer att se igen.

Righteous Kill
En grym film med Robert De Niro och Al Pacino i huvudrollerna. Spännande hela filmen igenom om du frågar mig. Man får misstänka och ha sina aningar och sedan slutar det helt åt ett annat håll än vad man själv trott.

Ghost Town
Haha! Denna film måste bara alla se. Om man har min sorts humor. En butter tandläkare som är rolig utan att han själv vet om det. Hamnar lätt i min samling.


Men detta är bara mina åsikter om filmerna. Alla har olika smak och tycke.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0