Gårdagen!

Den var så otroligt jobbig. Hade ont i vågor.
Knaprade tradolan under dagen.
Kände inte för att vara social med någon alls.
Låg på soffan och tyckte synd om mig själv.
Såg på film och myste med älsklingen för att sedan gå och lägga sig tidigt.
Idag känns magen mycket bättre men fortfarande inte helt bra.
Jag har inte varit på toa och gjort "det" behovet på 3 dagar, vilket inte är normalt i min situation.
När jag försöker så gör hela tarmmusklerna ont.
Vet inte om det är någon slags förstoppning jag råkat ut för.

Ska meddela läkarna på tisdag då jag ska dit och höra vad dom tror, jag får ont när jag trycker lätt på magen.
Har inflamationen ökat igen måntro? Hoppas verkligen inte.
Nu ska jag dricka lite te!

Tjo hopp så länge!

Lämna ett märke
Postat av: diana

Hoppas det blir bättre snart.

2009-02-09 @ 20:39:01
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0