Krig %#¤"&

Det expolderar i min mage. Burrar jättehögt och det känns som om någon slår mig inifrån. Så här högt har det aldrig låtit tidigare, eller har de det?
Låter som om magen och tarmarna utför ett krig därinne.
Men snart är allt detta över.
Förhoppningsvis.
Efter operationen ska det bli så himla mycket bättre. Det känner jag på mig.
Kunna äta ordentligt igen. Jag ser en liten glimt av hopp.
Dock fick jag höra idag att P:s mors kompis hade gjort samma operation som mig fast då hade de tagit bort en mycket mindre del än vad jag kommer och göra. Och hon fick vara sjukskriven i ytterligare 2 månader. !???? Det har jag inte råd med! Det pallar jag inte! Jag vill jobba!! Jag blir knäpp utav att vara hemma och göra samma procedur varje dag.

Och försäkringskassan bara krånglar. Jag skulle fått pengar i november... Och har ännu inte fått dem!? Det är så att man blir störd!

Lämna ett märke
Postat av: Johanna

Ska du opereras? För vad?:/

2009-01-25 @ 11:51:49
URL: http://greendove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0