P.S

 Bara så alla vet så har *host* jag *host* namnsdag idag ;)


Lalala, snart kommer min älskling hem igen!



Lämna ett märke
Postat av: liselott

åh. heter du erika? grattis isf :) kram

2009-01-24 @ 16:19:19
URL: http://liiisaan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis Erika!;)

2009-01-24 @ 16:55:30
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag förstod nästan det:)

2009-01-24 @ 18:03:46
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hejsan! Kunde inte kommetera i ditt senaste inlägg av någon konstig anledning...så det blir här i stället!

Det är skönt att ha sitt egna rum, nu kan man ju välja om man vill/orkar vara social. Tycker det är pest och pina att dela rum med andra, och toalett...herregud! Det hade inte gått!



Reagerade på att du tar tradolan, det är inte så att du får ont i magen av dem? Min läkare vill inte ge mig annat än alvedon vid värk och i absolut värsta nödfall ibumetin (har ledvärk), detta för att skona magen. Tänkte attd et kanske retar din mage i och med att du dessutom sondmatas också...?



Ja, herregud vad jag ska äta gott när jag är klar med skiten! Blir dyrt matkonto...hehe. Men å andra sidan går jag ju rätt ordentligt på plus nu så det ämnar väl ut sig.

Det bästa tipset jag hört vid problem med stomin(mycket flöde kanske, kommer inte i håg) är att äta jordnötsringar och avslagen cola. Det tycker inte jag verkar helt tokigt. ;)



Borde kanske inte, men gör det endå..Jag har inte heller varit på toa på flera dagar och det känns som om jag har hur mycket tid som helst på dagarna. Innan tarmvilan gick minst halva dagen åt till det.. Man får ju leta det positiva i det hela..



Har du fått en exakt tid inför op nu och har du fått prata med den som ska utföra den? Så du vet hur det kommer gå till?



Grattis på namnsdagen i efterskott. Sköt om dig! Kramar

2009-01-25 @ 09:57:13
URL: http://elsavictoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0