Sicken dag!

Känns som om man varit och fart överallt idag. Vetrinären, mc-butiken, US, Biltema, Djurmagasinet och Ikea. Susanne kom ner på besök för att hon skulle in med Embla till vetrinären på återbesök. Sedan passade vi på och åka runt och fixa lite ärenden. Hon köpte crosshjälm och skydd då hon köpt sig en cross som hon ska ha och leka med i skogen. Jag måste bara få testa.

Inne på Ikea hittade jag ett databord jag länge letat efter, detta var nu nedsatt till 199 kr. Det kunde jag ju inte bara motstå.
Ringde älskling och berättade och han ville att vi skulle till Ikea igen på måndag och köpa oss en ny tv-bänk som vi tittat på.

Känns roligt och få lite nytt. Ska följa med moster framöver och dela på ett bord på en loppis och sälja lite saker. Lite extra pengar är aldrig fel.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0