Varför?

Varför vara så utseendefixerad?
Varför bli arg när någon annan står i centrum?
Varför klaga på alla andra?
Varför klaga på dina vänner?
Varför försöka vara så överlägsen?
Varför försöka trycka ner andra?
Varför?
Det är en fråga som jag aldrig kommer få svar på när det gäller dig!

Lämna ett märke
Postat av: Elsa

Har nog terroriserat dig med mina inlägg nu..hehe.



Okej, det är samma ställe som jag också har problem. Övergången mellan tunntarm och tjocktarm. Sedan så har jag även inflammation i tjocktarmen vilket gör att jag får blödningar från tarmen. Så då har man funderat på om man ska ta ort hela tjocktarmen också och göra en stomi, alltså att man "drar ut" tunntarmen på magen och gör en "påse på magen". Men det är inget bestämt ännu, ska till kirurgen på torsdag. Men sen hoppas jag att det går snabbt tills jag får komma in på operation. För jag har väntat ganska länge nu och jag blir ju som sagt bara sämre och går ner en massa i vikt.

Har du fått sluta med mediciner och så innan operationen nu? Hur mår du då? Man sa att jag skulle sätta ut både Humira och kortison innan jag skulle opereras men man är ju lite orolig över att man ska bli jättedålig.

Har du lyckats hålla vikten med sondmatningen också eller är det är mest för att vila tarmen? När jag blev sjuk runt -99 så var det på tal om att sätta sond på mig med, men jag slapp det som tur var ;)

Hoppas du får en bra helg! kram

2009-01-17 @ 10:17:59
URL: http://elsavictoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0