En tröttis

Är det någon som vill köpa en hund?

Inatt kom jag hem runt ett-tiden från jobbet.
Försökte somna men det gick inte.
Klockan halv fyra var min kära sambo ute med hunden.
Men inte kunde någon av oss somna för det.
Förbannade pisshund till och pipa och vägra lägga sig.
Sedan vid cirka sex var det dags för sambon min och gå upp.
Han skulle till jobbet. Stackarn fick inte många timmars sömn.
En timme på sin höjd.


Jaja, alla nätter är ju inte så här men när man väl vill sova för att man jobbat sent eller om min sambo ska upp tidigt, alltid då ska det jävlas.

Imorgon (Fredag) så kommer en gammal vän till mig.
Vi hittade varande på gymnasiet och umgicks jämt.
Tills en dag då det blev missförstånd och vi gled ifrån varandra.
Så det är jättekul att vi har börjat prata igen och ska ses.
Får se vad det bjuds på för väder så kanske vi kan vara ute.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0