Helt lovely ^^

Igår var det vinprovning + middag med jobbet. En kul kväll tyckte jag. Vi gick igenom drinklistan och kom överens om vart allt ska stå och hur vi ska preppa inför en kväll. Sedan gick vi igenom vinlistan. Carra hade ställt fram alla viner vi hade på listan och öppnat ett 10-tal.
Nu vet jag lite mer om vilka viner som passar till vilken mat och sådant.
Vid halv sju så gick vi till Pitchers. Malin hade beställt bord åt oss. Jag åt en hamnburgare som hette Rosie Jones.


Jag satt och surfade runt lite och hamnade på en helt underbar blogg.
Han är otroligt grym på och skissa och rita.

Här är några stycken, vad tycker ni om dem?

  
 
 



Ser ni vilka karaktärer det är?



Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0