Slarv

Nu har jag slarvat och inte uppdaterad som jag hade tänkt.
Kanske för att jag inte haft något spännande och berätta. Eller har jag det? ;)

Vill passa på och skriva GRATTIS till alla mina vänner som väntar barn. Leo, Lindha, Anna, mfl.
Och ett stort grattis till de små barn som redan kommit :)
Gud vad tiden går fort, kommer jag bli bland de sista?

Jag har laddat in lite bilder ifrån helgen då vi var nere hos morfar och hans fru.
Så för er som är intresserade av och kolla kan gå in på BD och kolla. (Sök på Vaniljmunk)

Satt och kikade på mitt schema för nästa vecka. Ledig söndag.
Är redan nyfiken på hur veckan efter ser ut.
Om man kanske ska ta och planera någon utflykt med älskling och Gramze eller inte.
Tåls och tänkas på. Först och främst vill jag se hur jag jobbar : )

Fick mitt läkarbesök framflyttat. *lycklig* Jag har bestämt att min älskling ska följa med.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0