Vinner jag en bil ?

Ikväll nalkas det bingolotto. haha, pensionärvarning?
Jag och älskling har inte spelat på hur länge som helst.
Tror det är minst 6 månader sedan. För i sommras hade vi inte tid med sådant. ^^
Vem vill sitta framför tv:n och glo när det är sommar?
Inte för att vi hade så mycket sommar i Sverige men ändå.

Det har börjat rulla in mycket jobb för min del på senare tid.
Mer kommer det och bli tror jag.
Då en tjej på jobbat snart slutar och drar utomlands.
Jag och älskling ska också åka utomlands, vi håller på och spara ihop pengar.
Ska ta en sista minuten till något varmt ställe. Blir kul och se vart det bär av.
Sen får vi se om det följer med någon. :)

Dags för en kopp thé för min del och kaffe för min sambo och sätta oss vid tv:n. Men först .. ska jag tända lite ljus. Mys mys mys.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0