Än en dag med sol

I veckan nu har jag och min sambo varit på stan och strosat runt.
Jag har äntligen hittat en vinterjacka som jag vill ha och trivs i.
Det var kampanj på den just nu så jag slog till och köpte den.
Vi hittade även en ny keps till älsklingen samt ett par mjukisbyxor, de kan man aldrig få för många av.

 
Jackan är en 2 i 1 jacka. Antingen kan man använda bara den röda som vindjacka eller sätta in dunjackan så vips blev det en vinterjacka. Den är underbart skön och ha på sig.

Idag är det sagt att Susanne ska komma och hämta våran lilla hund.
Hon ska vara hundvakt då vi åker ner till Påskalavik som ligger ungefär vid Oskarshamn.
Så det blir lite hundfritt ett par dagar ^^



Här sover han så sött, han är som snällast då ;)
Sin snuttefilt samt hundkorg har han inte kvar då han fick ett ryck och blev tokig och bet sönder den.
Det var bomull överallt i hallen.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0