En helg tillsammans!

Det var riktigt länge sedan som jag och min sambo tillbringade en helg ihop.
Senast var nog i våras om jag ska vara ärlig.
Om man inte räknar med veckan nere på Gotland vill säga ;)

Vi har haft mysiga stunder framför tv:n, zappat runt bland tv1000- kanalerna. (Vi har dem på prov i 2 veckor.) Det finnas alltid något och se.

Vi fick ju en ny digitalbox+ modem ifrån Stångåstaden för en tid sedan.
Dock har jag/vi inte kopplat in internet och telefon i det nya modemet, alla sladdar räcker inte riktigt.
Så det får bli senare då man har köpt en 25-30 meters nätverkskabel ^^

Snart så kommer det besök, Pontus och Liselott. Vi ska sitta ner och kolla lite resor utomlands.
Vi sa att vi vill åka iväg i November, December nån gång. Får se om vi kommer överens om något :D

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0