Host, Nys, Snörvel

Jag nyser var femte minut känns det som, näsan rinner och jag känner mig allmänt hängig.
Välkommen höst-förkylning!
Jag ska kurera mig med te och mys framför tv:n innan det är dags och gå till jobbet.
Förhoppningsvis är jag inte lika hängig om jag vilar upp mig fram tills klockan är halv fyra ^^

Igår var jag och älsklingen nere på stan. Han behöver nya strumpr så vi gick till Stadium och inhandlade 20 par :P haha! Sånt där bra erbjudande köp 2 betala för 1.
Upptäckte samtidigt att det var Mat-marknad igen.
Samma stånd som sist så det var inte kul alls. 
Det var inget som lockade mer än creepsen med olika fyllningar :D

När vi kom hem var det dags för älskling och spela lite hockey med lillebror så jag bosatte mig en stund vid datorn innan det var dags och laga mat. Kebab i pitabröd med gruka, tomat och kebabsås. Mums! :D


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0