Storhandlat

Idag vakna jag runt niotiden. Älsklingen kom in och sade till för tredje gången att det var dags att gå upp om vi skulle vara ute på Ikano vid tio då affärerna öppnar. ^^

Vi började med och gå in på Game.
Jag köpte mig äntligen Tales Of Vesperia.
Bytte in 4 spel + att jag hade presentkort så det blev inte så fasligt dyrt :D

Gick sedan och fikade, te, kaffe och varsin macka. Lite frukost ^^
Vidare sedan till Intersport där älskling köpte sig ett par nya skor. (igen) ;)

Var inne på Siba och kollade på en bärbar dator och en Björn Axén plattång. Vill så gärna ha :D
Köpte en All around trimmer till älsklingen, slipper han låna min hyvel :P



Till slut gick vi in på Ica Maxi och storhandlade, pengarna drog iväg men jag känner mig så nöjd nu efter att ha full frys och kyl + nytt spel och annat smått och gott!
Ringde pappa så att han kunde komma och skjusa hem oss.
Utanför oss står Emil och Kim och väntar.
Bärhjälp tänker jag direkt :D
Nu är allt inpackat, uppdelat och infryst. Blir till att avnjuta lite tacos senare.


Puss hej!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0