Hääärliga långhelg

Det märks verkligen att det har varit långhelg. Jag har hunnit med en hel del under dessa lediga dagar.
Har ytterligare en dag ledig, imorgon. Sen är det dags och börja jobba igen. :)

Har varit hemma hos Frida idag. Vi spelade lite Yatzy och kollade sedan på Simpsons.
Trevligt och bara sitta och inte göra speciellt mycket. Jag gick bort till moster senare för att få skjuts hem.
Skönt, slippa lägga en massa pengar på sms-biljett.

Tidigare idag så slipade jag lister och andra småsaker som jag spacklade igår.
Min kära far ska få komma hit för att godkänna det hela.
Sen ska han få hjälpa mig med att tapesera om tredje rummet, galna katter som rivit i tapeten vid garderoben.
Så tokigt det kan bli ^^

Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på imorgon.
Sitta och glo?
Bära ner ännu fler saker från vinden?
Ringa en vän?
Ut och gå?
Städa?

Finns några alternativ. Vi får se imorgon. Det vore kul och hitta på något.
Jag hoppas på att solen tittar fram, då blir det nog en promenad bort till Eklandsskapen.
Vill någon följa med?

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0