Karlar = Skitstövlar!

Jag har idag lovat mig själv att aldrig "dejta", "träffa", "umgås" eller vad vi ska kalla det igen.
Jag träffade en vän för några dagar sedan som har jobbat på Oxen för några månader sedan.
Vi småpratade om allt och inget och det skulle vara kul och ses, fika, spela spel eller se en film.
Sagt och gjort. Idag kom han över till mig och skulle se hur jag bodde.
Vi fikade och jag föreslog en film.
(Vi satt verkligen i varsitt hörn av soffan!)
När det gått 8 minuter av filmen så säger han helt utan anledning
"Ska vi göra något annat?"
Som vadå??
"Vi kan gå in till din säng..."

VAAA!???

Jag blir nästintill ursinnig på honom. Han har flickvän och 2 barn varav den ena är 5 månader gammal!!
Nej verkligen inte säger jag. Jag är inte sån. DU HAR EN TJEJ!!
Sen har jag aldrig ens tänkt på honom på det sättet!
Det blev helt tyst och då förslår han att vi ska spela lite på xboxet istället.
Ja tack!
Vi körde ett fighting spel i cirka en timme sedan var han tvungen och gå!
Tack och lov! Jag ville sparka ut honom!
Innan han går säger han, kan vi hålla det här för oss själva?
Jag vill inte att det kommer fram.

Nej självklart att du inte vill!! Men det är försent!
Nu vet alla mina bloggläsare om det!
Även om jag inte sagt ditt namn så vet säkert många vem du är!
Och du ska bara ha! Man gör inte så som du!!
Riktigt skönt att du inte jobbar kvar hos oss, du kommer inte få komma tillbaka heller.
Tack och hej! Jag hör aldrig mer av mig till dig, inte ett sms, kommer inte svara när du ringer.
Du har gjort bort dig totalt!

Karlar säger jag bara, tänker enbart med k*ken!!
(I flesta fall, vill inte dra alla över en kant!)


Lämna ett märke
Postat av: Natha

Jag sade ju att det var något skumt med honom! ;P

2010-04-05 @ 03:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0