Ojojoj!

Puuuh!
Nu ska jag varva ner och ta det lugnt i någon timme innan det är dags och fara runt igen.
Först idag var jag på US och sedan åkte jag och Carro iväg till Ikano för att äta på Chili. Mums, gott med buffé.
Jag hjälpte henne att hitta en jobbsko och det slutade med att jag "råkade" köpa ett par asläckra pumps till mig. Dock fann vi även ett par jobbskor till Carro så vårat ärende blev gjort.
Vi smet in i affären mittemot (Kommer inte ihåg nu vad den heter!?) och hittar ett par läckra vita jeansleggings.
Till de så matchar jag med en söt orange aktik topp. Hela kalaset gick på 800 kr med skorna inräknade.
Jag bör nog sluta springa omkring på stan och i affärer nu, min ekonomi börjar se mörk ut^^
Vi var även och storhandlade mat. Så nu har jag full frys igen :)



Visst är dom snygga?


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0