Sol :D

Solen tittar fram lite grann idag :) Önskar att det vore som igår, helt underbart.
Jag var och shoppade loss på stan. Köpte 2 klänningar, leggings, bolero, smycken, ny mascara och annat smått.
Känner helnöjd, för stunden i alla fall^^
Jag är på jakt efter ett par nya skor men har inte hittat några som jag fallit för.
Jag var runt i går i flera olika skoaffärer och provade en massa, utan resultat.
Det fanns många fina men inte riktigt den jag var ute efter.
Får nog ta och åka ut till Ikano och prova på lyckan där.
Idag ska jag ner till centrum för att inhandla en axelbandslös BH.
Hoppas att den jag vill ha finns. :D

Tjolahopp!

Lämna ett märke
Postat av: Bella

Lät som en bra dag! :)

2010-04-16 @ 11:46:29
URL: http://gabriellavictoriagrahn.blogg.se/
Postat av: sofia

Ohh de e så kul att shoppa jöööe :D spec när man blir nöjd ;)

2010-04-16 @ 11:48:11
URL: http://sofiiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0