Solen försvann.

Inte fick vi njuta ytterligare en dag av solen inte.
Dessa tråkiga gråa moln skulle komma och förstöra det!
Igår var det underbart ute. Jag blev upphämtad av Lindha och vi ordnade några ärenden innan vi for hem till henne. Fika med bullar stod på menyn :D
Gott och ha sådant hemma och bjuda sina gäster på ;)
Kanske borde jag baka?

Vi var senare ute och gick en promenad, stötte på en ilsk hund.
Jag fick hjärtat i halsgropen, så stor.
Sen att han/hon/det skällde ihjäl sig hjälpte inte. Han/hon/det hade absolut en attackinstikt.
Att inte sådana ägare har mer pli på sitt djur. De ända tanten gjorde o ropa ett svagt "kom hit".
Hon kanske borde se över sin situation. Blir man lite för gammal så man inte har kontroll så borde man inte heller ha stora djur, hon kan nöja sig med en tax. :D

Annars var det jättetrevligt och vara ute och gå, solen lyste och vi pratade om allting.

Nu är det dags för mig och traska ut i det tråkiga vädret för att bege mig till jobbet.
Jobbar lunch idag! Vilket inte händer för ofta!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0