Ärenden på stan

Idag har vi sprungit runt på stan och fixat det sista inför resan. Apoteket, gina, h&m, m.m. ; )
Mitt i allt så får jag sms om jag och Mr ska ses ikväll o ha filmmys. Inte trodde jag att det skulle infalla. : P
Bra avslut innan resan. Eller ska jag säga att det är ett bra hejdå, vi ses om 2 veckor?

Shoppingen på stan slutade i alla fall att jag köpte med mig 2 par shorts, en tubklänning, och ett linne ; )
Jag orkar inte ta kort på det och visa för er utan ni kommer säkert få se kläderna vid ett senare tillfälle.
Då jag kommer använda dem flitigt på Rhodos.

Det kommer bli dåligt med update på bloggen när jag är borta. Var medvetna om det.
Kommer jag åt en dator ska jag absolut uppdatera er om vårat äventyr. : )

Snart dags och gå och möta Mr. ^^


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0