Egentligen

Jag borde gå och lägga mig och sova. Har inte sovit allt för mycket det senaste dygnet. ^^
Självförvållat men vi hade riktigt kul igår. : )
Imorgon har jag en massa småsaker som måste fixas i lägenheten.
Jag MÅSTE verkligen dammsuga och dammtorka.
Ska nog ta och göra det ordentligt imorgon efter min sovmorgon.

Jag vill bara nämna att jag beställde hem 6 filmer för 2 dagar sedan.
Min samling växer stadigt. Jag har dessutom suttit och tittat runt på olika hemmabiosystem.
Jag är bra sugen och och köpa ett nu, på en gång.
En ny mobil är ett måste också. Jag blir tokig på denna.
Är det fler som har problem med Sony Ericsson C903?
Jag har 5 stycken i min omgivning som har likadan telefon och det börjar spöka på olika sätt för dem också.
Det kan ju inte vara så mycket fel på så många olika?


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0