Färdigpackat?

Guud vad jag har strulat med min packning idag.
Jag tänkte att jag skulle börja lite grann idag och packa ner lite.
Under min mycket nogranna nerpackning så ringer Idahoo och påminner mig om att jag bara får ha med mig 15 kg + 5 kg handbagage. GaaaH!
Jag vägde min resväska och jag hade redan överskridit gränsen med 1,5 kg. Galet!
Jag gick igenom resväskan otaligt gånger och tog ur lite grann o stoppade i annat.
Packade min ryggsäck knökfull. Måste ju få plats med handväskan i ryggsäcken också.
F*ck!
Efter mycket om och men har jag nu överskridit med 0,5 kg och handbagaget väger 4 kg.
Det måste väl duga. Eller är dom jättehårda på flygplatsen tror ni?
Jag vet inte ens vad jag ska resa i för kläder. Det är småkyligt i Sverige och väldigt varmt där nere.
Vi får se vad som följer med mig hem imorgon efter en shoppingtur på stan med mina babes : )
Jag vill ha ett par short till, har sett ett par snygga inne på Cubus. Hoppas de finns kvar.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0