Helgens Bravader

Jag är nu hemma igen efter helgens äventyr.
Jag kommer inte hinna skriva allt som hänt eftersom Idahoo är påväg för att hämta mig och vi ska sedan vidare till malmslätt : )
I lördags började jag och Susanne dagen med att åka till S-köping och äta på Smultronstället.
Tradition som består. ^^
Efter det så besökte vi min pappa och hans fru i de nybyggda huset.
Det har blivit så himla fint. Synd att det inte var någon värme ute. Då hade det varit perfekt och suttit ute på altanen.
På kvällen gjorde vi oss iordning för en utgång tillsammans med Nicklas.
Vi hamnade på Harrys. Många glada ansikten som kom fram och kramades och tyckte det var kul och se mig igen.
Flera som *host* *host* lovade att komma neråt och hälsa på snart. Hur många gånger har jag inte hört den? ; )

Kvällens outfit:


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0