Morgonpigg?

Vad gör jag uppe så här dags kan ni kanske tycka?
Jag följde med Idahoo hem till hennes föräldrars hus utanför Mantorp, tror vi åkte förbi en skylt där det stod Tollstad. : )
Först tyckte jag det stod Trollstad, mysigt namn. Där hade jag viljat bo då ; )
Vi hade en hel eftermiddag/kväll med mycket prat och mys.
Vi var ute i stallet och pysslade om hästarna och släppte ut dem.
Jag såg verkligen hur gammal den ena hästen var, det visade sig att hon var 25,26 år.

Vi såg på 1 ½ film på kvällen. Den sista (The Appeared) var ingen höjdare, dels var den spansk och sen var det itne så intressant att man kom in i den. Första filmen blev Knocked Up, har sett den tidigare och tycker inte att den är jättebra men den duger.
Nu blir det lite frukost och mys i soffan tillsammans med några avsnitt av True Blood. ^^

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0