Mys

Nyutkommen ifrån duschen. Har satt upp håret i en turban och ska strax fixa lite frukost.
Jag fick några sms i natt. Hel skumma. Båda var från samma person.
I det ena så stod det något om varför jag tyckte han var underbar och att han följde en tjej hem så hon slapp gå själv och i det andra stod det "hur ska vad gå?" Jag fattade verkligen ingenting.
Skickade tillbaka och sa att han hade snurrat ihop det och att vi kunde höras idag.
Men han envisades och sa att jag skickat och att han hade hela loggen framför sig. : P
Jag tror att han kan ha blandat ihop mig med någon annan.
Vi får se om han hör av sig senare annars får jag ringa o fråga vad han styrde med inatt : )


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0