snart kanske!?

Känner mig jättepigg idag. Eller i alla fall för tillfället. Har sovit 4 timmar inatt. Kunde inte somna, vände och vred på mig. Trots det så känner jag ovanligt pigg.
Lillebror Kim och hans tjej sov hos mig inatt, jag var nere och hämtade dem med bilen runt halv ett.
Det var Måndagsklubbens säsongavslutning. Alla verkade vara där.
Jag hade säkert också gått dit om jag inte varit sjuk.
Tidigare på kvällen hade jag en jättepepp Ida som inte kunde sitta still på besök.
Senare på natten runt halv tre kom den tredje personen som skulle sova över.
Först lade han sig på mattan i vardagsrummet.
Haha, Kim puffade på honom och släpade in honom till sängen.
Det var hans bil jag hade tills hands igår och åkte med.
Länge sedan jag åkte en sådan bil som var så lättkörd.
Kopplingen, rattningen, allt smälte samman.
Sen att det var underbart ljud i den var ett plus. : D
Kanske att jag kidnappar nyckeln för honom. : P

Nu ska jag dricka en kopp the och kanske se någon film. : )


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0