Suck!

Nu har jag lämnat in telefonen på lagning, igen. Suck!
Jag rotade fram min gamla kontantkortstelefon och satte i mitt kort men utan resultat.
Den ska inte vara låst men tydligen fungerade inte 3s kort i den.
Jag har använt både Telenor, Comviq och Telia i den så mycket lustigt att 3 inte fungerade.
Jag har letat fram ett kontantkort från Comviq så jag har ett tillfälligt nummer i 2 veckor.

Jag sade nyss hej då till Nellie. Hon har varit här ikväll och sett på Fångarna på fortet och sedan klippte hon mitt hår.
Behövdes verkligen. Slitna toppar är ingen hit. Det känns skönt och ha tunnat ur det också.
Tycker verkligen inte om mitt ultratjocka hår. Tar en miljon år och platta och fixa till. Suck igen!

Nu ska jag lägga mig och läsa och halvlyssna på Karlavagnen.
Tjo!

Lämna ett märke
Postat av: liselott

vad är de för fel på mobilen denna gång då?! suck... skit telefon det där.. =P

förresten, jag kan ta ditt ultratjocka hår istället om du inte vill ha det =D =D =D

2010-09-01 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0