Katt-attack!

Hahahaha, här är vi alla lättroade.
Min ena katt har börjat löpa. Sen bor ju Ares här och det är en hane.
Ni kan väl räkna 1 + 1= 2 och förstå vart jag vill komma.
Full fart på det hela.
Tur att Ares är kastrerad för några kattungar har jag inte tid med!

Det är tänkt att jag ska resa mig upp från soffan och ta snabeldraken och städa lite.
Diska behövs också. Men jag ligger sååå skönt o soffan och lyssnar på bra musik.
Midnight Oil - Bed are burning

Borde dessutom gå till affären och köpa kattsand.
Men eventuellt ska jag på dejt med Lindha på Ikano så då kan jag köpa kattsand på Willys.
Billgt billigt!


Lämna ett märke
Postat av: Carro

men fasen jag hade ju kunnat ta en kattunge! du ska inte gå emot naturens lagar sandra, elakt att kastrera kattera ju;)

2010-12-05 @ 13:19:14
URL: http://carolinasvedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0