Klappar

Jag var iväg för en stund sedan till Ica för att hämta ut ytterligare en julklapp.
Jag har köpt de flesta via internet detta året. Hittade en så grymt söt sida.
Men i alla fall när jag var på Ica parkeringen så kom en bil så jag stannande för att låta den köra förbi.
Den stannande precis för att blockera min gångväg. Då tänkte jag att jag går runt bilskrället istället då.
När jag är bakom bilen så får chaffören för sig att han ska börja backa. !?
Som tur är ser jag detta och tar en jättehopp åt sidan men han snuddar ändå mot mina ben.
Hade han backat kraftigare så hade han ju kört omkull mig.
Jävla *"#¤! till idiot!
Inte frågade han heller hur det gick.
SÅ jag hytte med näven och gick bestämda steg in mot Ica för att mötas av en satans telefonförsäljare.
"ringer du med Tele2 eller Comviq?"
3 säger jag och går bara förbi.
Denne kille ropar då efter mig stackars dig!
Blir så trött på att de ska tjata sönder sina "kunder"
Det stod en tant och pratade med dom och jag hörde att hon bara använde telefonen på sommaren i sin sommarstuga.
Dom lurade säkert på henne någon dyrt abonnemang.

Idioti och stå och haffa folk och kränga på dem saker de inte vill ha.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0