Nedräkning

Det är nu 6 dagar kvar.
Till vad kanske ni undrar?
Tills jag åker upp till Sthlm.
Har tagit ledigt på tisdagen för att kunna stanna en dag extra.
Hoppas pojken har tid för mig och inte måste jobba hela tiden.
Det är jobbigt och vara ifrån honom ska ni veta.
Allt blir inte alltid rätt när en pratar över telefon.

Tidigare idag så ringde tre butiken och sade att jag får komma in och välja en ny telefon.
JIPPI!
Men det "nypriset" som de sa jag fick använda var inte vad jag hade tänkt mig. 3295:-
Telefonen jag vill ha kostar betydligt mer i just deras butik.
Och dessutom kostar telefonen jag har nu mer i andra butiker.
Så varför får bara jag den för 3300? I deras butik kostar den 3999:-

Blir så trött!!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0