Så känslig

Ja som de flesta av er vet så är jag känslig när det gäller film. Såg precis en snyft film.
charlie.st.cloud. Den är någon jag rekommenderar.
Om du är som jag vill säga. : )

Egentligen borde jag göra mig iordning och gå ner på stan för att hämta ut en ny telefon.
Men jag orkar inte. Tänkte ligga och vila 40 min istället.
Var uppe ganska sent inatt och sov inte tillräckligt känner jag nu.

Sedan dags och jobba igen.
Håll tummarna för mig att det inte är lika mycket folk ikväll.
Stört hur vi satt i skiten igår.
Många tyckte synd om oss och förstod stressen.
De tyckte vi borde vara fler i personalen när det är sånna här kvällar.
Men hur vet vi att det blir ett sådant tryck?
Det var noll bokat men ändå så kom de i alla fall 40 dropp.
På en gång dessutom!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0