Sötare finns inte?

Det var svårt och gå hemifrån igår eftermiddag. Blev hur ledsen som helst.
10 dagar kvar tills vi träffas igen.
Men.
Finns det något underbarare när en slutar och får reda på att sin kärlek fortfarande är kvar bara för att få spendera en natt till med en?

Tror inte det. Jag blev överlycklig. Hoppade fram på jobbet och skyndade så gott jag kunde så jag kunde komma hem.
Hur mysigt som helst och få ligga och hålla om dig inatt <3

Denna morgon var inte heller fy skam.
Igår var vi runt på stan och kolla runt lite. Jag fick mig en jättefin stickad kofta.
Hittade även ett par vinterstövlar jag blev helt kär i.
De tänkte jag att jag skulle inhandla när lönen kommer igen.

Men det behövde jag inte.
För imorse när Robin hade gått till bussen så får jag ett sms där det står att jag ska kolla i garderoben. ^^
Där inne står stövlarna. Så han var alltså nere på stan medans jag var på jobbet och köpte dem till mig.
Hur gullig får man va?
Dessa ska jag genast inviga idag. : )

Om bara Stångåstadens vaktmästare eller vad det kallas kommer snart så jag kan gå till jobbet.
Börjar bli hungrig. Hehe!

Puss puss!

Lämna ett märke
Postat av: Natha

Fyyy fan vad gulligt av honom!!!! :D Är så jävla glad för din skull gumman, du anar inte <3

2010-12-02 @ 08:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0