Trött dag >_<

Killen ifrån Stångåstaden dök aldrig upp imorse. Jag gick upp alldeles för tidigt i onödan.
Hmpf..
Han sade att han inte fått igång sin bil utan var fortfarande kvar hemma.
Tråkigt att det blev så men han kunde ha ringt tidigare så jag kunde gått och lagt mig igen.
Nu så ska han komma imorgon klockan 10 istället.
Lite sovmorgon i alla fall!
Tänkte passa på och tvätta lite innan jag ska till jobbet.
Börjar redan klockan 15.

Tidigare ikväll var jag bra sugen på och gå ut. Platå - Shake that ass!!
Men min livlina ville inte ikväll!
Hon skulle ha fest imorgon och sedan gå ut.
Tror minsann att det blir en liten utgång efter jobbet.
På lördag firar Emily sin 25 års dag på Platå så jag kommer nog gå dit och hälsa.
Long time - No see.

Nu ska jag titta vidare på veckans avsnitt av Ung och Bortskämd. Tjo!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0