Yeeaaj

Äntligen har Vaktis Mattias varit här och lagat mitt element.
Det är redan 17 grader inne i sovrummet. : )
Jag tycker det är behagligt och gå in dit igen.
Tidigare så drog jag mig för att gå in då det var 15 grader. Burr!

Ser nu att det har börjat snöa igen. Eller blåser det från taken?
Kan ju bara hoppas på det senare alternativet.
Vi behöver inte ha mer snö nu. Det är perfekt just som det är. : )

Det känns som om att Julborden på jobbet drar igång på riktigt idag då det är fredag och livemusik.
Får se hur sent det blir. För min del kan jag jobba hur sent som helst då Robin är i Stockholm.
Om 9 dagar så ses vi igen. Jag räknar ner dag för dag.
Tiden går alldeles för sakta. Vill vara med honom nu!

Nehe, dags för en kopp thé medans jag väntar på att tvätten ska bli klar.




Snygg bild från Halloween ; )

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0