Bokrean är i full gång

Jag hade tänkt och vakna tidigt idag, kanske vid halv åtta. :P
Men det blev vid nio. Bättre det än att jag låg kvar ännu längre.
Jag har precis kommit hem ifrån stadens centrum. Folk överallt, löning med andra ord.
Jag köpte mig ett 3 böcker på bokrean. De två sista böckerna i Twilight serien och en minibok med Elvis ;)
En rolig figur de där.

Igår var jag också nere på stan och letade i varenda affär efter ett par nya stövlar.
Men utan resultat till en början.. Jag tror jag upptäckte att det finns sjukt många skoaffärer på nästan samma område. Efter 6 affärer gav jag upp.. Inget föll mig i smak. Antingen var de för höga klackar, jag vill inte bli för lång eller så var de anmärkningsvärt fula.

Var hemma någon timme innan Tessan ringde och skulle hämta upp mig för visning av hennes nyinköpta lägenhet i Norrköping. Hennes sambo är duktig och håller just nu på och renovera hela lägenheten, riktigt fint än så länge. :P

Var inne en snabbis på Ikano innan vi for iväg och där, DÄR hittade jag mina drömmars stövlar.
Perfekt klack, perfekt längd, perfekt allt!
Jag ska ta kort på dem så ska ni få se vad jag menar :D


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0