Skäms du?

Avbetalningar- Något väldigt många har och skäms över det..
Jag kan säga rakt ut "Jag har avbetalningar!" 
Jag satt och gick igenom alla mina papper idag, har tänkt och göra upp en bra plan med mig själv så att jag kan bli av med min summa så snabbt det bara går. Efter mycket om och men så upptäckte jag att min summa är inte så fasligt stor. *lättad* 
Om jag inte unnar mig allt för mycket saker så kan jag bli av med allt fram till sommaren. Det är min plan!
Dock har jag massor av saker som jag måste inhandla som jag vill ha.
Men nu ska jag spara ihop pengar  innan om jag vill unna mig något.
Helt rätt! Så som det ska vara.
Fy skäms på den person som kom på avbetlaningar!
Vill jag ha något så får jag spara ihop till det, ingenting annat!!




Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0