Snö Katastrof

Jag tror det akutsnöar. Snön blev så orolig igår när det regnade bort en del så att den bara var tvungen och rasa ner idag. GAAAH!

Jag börjar bli lite trött på att halka omkring när jag går utanför porten.
Inte nog med att jag har ett par bra vinterstövlar, inget hjälper på denna halka.
Sen att alla plogbilar och sådant saltar gatorna så jag får fula fläckar på mina stövlar gör inte saken bättre.!

Nu har jag bestämt mig för att strejka denna årstid ett tag och önska innerligt att snön som vräker ner förvandlas till regn så att det gråtrista gräset syns och att fåglarna börjar kvittra.
Sätt lite fart på våren med andra ord.
Låt all grönska återkomma.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0