Ta igen all sömn

Jag har bestämt mig för att unna mig en sovmorgon imorgon. Så nåde den som ringer mig innan elva ^^

Igår var min bror tjej hos mig en sväng för att klippa lugg på mig.
Jag blev riktigt nöjd med resultatet, tar dock lite tid innan jag vänjer mig.
Vi pratade om allt möjligt och det kändes rätt skönt och prata av som om helgens bravader och veckan som varit.
Senare så skjusade hon mig till min äldre bror där vi kollade på Blåsningen och var allmänt sega.

En tråkig sak ifrån i lördags.. Något pucko/mupp(?) tog bort mitt namn på min ytterdörr. :S
Hur ska min kära post hitta till mig nu? haha!
Jag har satt upp markeringstejp tills vidare och skrivit mitt namn på.
Måste ringa stångstaden och be om en ny. Skulle ju ändå byta snart men det gamla kunde väl fått sitta kvar tills vidare? ;)

Nu ska jag nog mysa ner mig i soffan med lite thé och godis.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0