Trött men ytterst nöjd

Har haft en väldigt trevlig eftermiddag/kväll. Slutade vid 16:00 idag och begav mig inåt centrum för att handla present till äldre bror som fyller på torsdag. Fääst på lördag ^^
Gick förbi Ur&Penn och kikade snabb in i fönstret.. Lockades så pass av alla skyltar där det de tre bokstäverna i rött lyste, REA! Var inne en sväng och kikade, Jag var i himmelriket må jag lova.. Alla örhängen 20:-, alla halsband 30:- och då menar jag verkligen ALLA! Jag ville bara ha och ha och ha lite till. Men en aning måste jag behärska mig. ;)
Kalaset slutade på 100:-. 2 par örhängen och 2 halsband :D
Mycket nöjd!

Väl hemma tog jag tag i diskberget och sedan jagade jag dammråttor.
Det ringde på dörren runt 18 och då var det dags och laga mat med mina yngre bröder. :)
Det blev så simpelt men så gott! Tacos!
Avrundade med att Nellie kom förbi med semlor. Blä för mandelmassa dock!
Såg på filmen Push och var allmänt sega allihopa.
Nu ska jag sätta mig och spela på min nyinköpta leksak :D

P.S. Jag fick ett ryck igår och köpte mig ett Xbox Elite. Grymt snygg design och så har jag redan 6 spel ^^ D.S

Lämna ett märke
Postat av: Anonym

Kul att det går bra för dig :) ska träffa bror din när du ska hit :). Kram Patrik Ex

2010-02-17 @ 01:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0