Attans!

Vad har vi sagt om att uppdatera en gång i halvåret??

Haha!

Jag vet att jag har sagt flera gånger att jag ska bli bättre på och uppdatera, men det kanske är så att det händer för mycket omkring mig och jag inte hinner med att skriva något.
Eller så kan det också vara tvärtom, att det inte händer någonting alls i mitt liv som är värt och nämna.
Det får ju folk tolka som de vill.

Har jobbat hela "jullovet" på Chocolat, ett jättemysigt fik inne i centrum.
Jag rekomenderar er att gå dit och fika, bästa fikat i stan ;)
Ikväll börjar jobbet på Oxen igen. Känner mig pepp att börja jobba där igen. Sen har jag något annat trevligt och förtälja men jag håller på det ett tag till. Måste vara 1oo % säker först!

Tjolahopp!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0